Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2020 18:28 - Сграбчване
Автор: anwel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2020 17:38


 

Сграбчване

 

Дансингът се вихреше в луд ритъм. Оркестърът и певицата позволяваха кой както чувства музиката, така да импровизrра – рок, диско… И все пак някои двойки  едва-едва се поклащаха водени от ритъма на сърцата им.

Тя, вече здраво загряла, със зачервено лице и сияещи очи, за първи път играеше рок. Той въодушевен от рокаджйския ритъм, бързо се върна във времето, когато и той и „рокендролът беше млад“. Не я попита дали го може, дали желае да са рокаджии. В началото тя се стъписа и направи няколко неумели стъпки. Не беше играла рок до сега, а с него до този момент само в блус и диско бяха партньори. Познаваха се само от няколко месеца.  Той леко й подсказа как  и след няколко несигурни стъпки, тя се остави в неговите ръце. Удоволствието, което изживяваше на дансинга, а караше да се чувства щастлива. Младежка енергия, с която той я отпращаше напред или назад, а при поредното й завъртване я придърпваше към него, преливаше  в нея с пълна сила.

  Барабаните рязко удариха финално и тя се озова в прегръдката му.

                     Ах, ти си бил голям танцьор.  Да ти се надява човек! Умори ме!

                     За мен беше огромно удоволствие! – И като добави шеговито – А бе, старото и знае и може!   - отново я притисна до себе си.

Тя тактично се направи, че не е чула шегата му - беше по-голям от нея, но тя вече го беше приела такъв какъвто е. Приятно задъхани се отправиха към тяхната маса.

-                      Ще ти призная нещо сега. Спомних си как танцувахме за първи път. Тогава така изненадващо ме сграбчи и завъртя в онзи момент, че и сега се питам – ти ли влезе в сърцето ми или аз потънах в теб!?

-                      А да, сетих се за кога говориш. Беше в столовата на хижа „Бориката“… „Сграбчи ме“… как го каза само!

-                      Всичко беше толкова неочаквано! Докато те виждах седнал при масите и изведнъж се появи!  Така здраво ме хвана и притисна до теб… Докато се усетя и бях понесена от теб в шеметна въртележка.

-                      Гледах те преди това как леко играеш - засмяна, с настроение, но нещо все ме задържаше  на стола. Но в един момент „нещото“ бе победено… И  станах…

-                      И добре направи! Беше най-сладкия миг, най-вълнуващия танц!... Хайде, стига спомени!...

Междувременно почивката на музикантите бе свършила. Хвана го за ръка и го поведе към дансига. Там „What`s a woman“… на Вайя Кон Диос ги събра в нежен  блус.

Вече знаеш какво е той за нея…

 

АВА

 

Март 2020



Тагове:   Тя и той,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anwel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 178033
Постинги: 66
Коментари: 180
Гласове: 246
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031