Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2013 15:46 - Тази пролет една снимка стана на 50 години!
Автор: anwel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2717 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 08.05.2013 16:19


imageimageimage
Колкото и да не е за вярване, но е така!
През пролетта на 1963 година и по-точно в последната сряда на онзи далечен април това се случи в Завода за Малки Радоиприемници в град Велико Търново. Имаше такъв завод на края на града на изхода за с.Самоводене. Проиозвеждаха се наистина малки лампови радиоприемници с U серия радиолампи и в дървени и в пластмасови кутии със сравнително приятен звук и задоволително приемане на радиостанции в средновълновия и късовълновия обхват.
 Като ученици в Електротехникума в Горна Оряховица, провеждахме учебната си практика по радиотехника в цеховете на радиозавода. По това реме беше започнало и производството на първия преносим транзисторен приемник "Прогрес"./само 1.2 кг тежеше с батериите/  
Та тази сряда в цеха за монтаж на "Прогрес"-а се появи журналист и аз имах селостта да го помоля да ме снима в "действие" . Той  се съгласи и бързо режисира снимката - като за вестник. Иначе в реалност не е точно такава обстановката на една  монтажна линия, но както и да е. Снимката стана и така останах на нея за през годините, както "правя" нещо, настройвам една платка  от този първи портативен приемник на Радиозавода. 
Не очаквах, че ще получа снимката, снимането беше за местния вестник", но журналистът се оказа много коректен и на следващата седмица, пак по време на час по практика ми предадоха неговата, т.е моята снимка.
Сега радиозаводът и произвежданите от него радиоприемници са само спомен, но какъв спомен!
За мен незабравим,свързан с много мили моменти от онези юношески времена на учението ми в Електротехникума в Горна Оряховица!   image Аз в цеха за монтаж на транзисторния радиоприемник "Прогрес" април 1963 год.  В завода за Малки радиоприемници - гр.Велико Търново.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anwel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 178018
Постинги: 66
Коментари: 180
Гласове: 246
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031