Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2012 17:41 - "Страх и ужас"
Автор: anwel Категория: Изкуство   
Прочетен: 2162 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 10.08.2018 22:12


                        Много хора отдавна вече не се замислят, когато говорят
                 какво казват.

Заслушайте се в речника на телевизионни коментатори, на журналисти, в думите на артисти, все хора, които би трябвало да говорят чист и правилен български език и ще чуете една грозна смесица от клишета, жаргони, безсмислени словосъчетания.

 И за да не излезе, че правя безпочвени, тенденциозни изводи, ето ви следния постинг, ”изговорен”  като тях.

 

 

Страх и ужас

 

/нашенски хорър/

 

   Веднъж както се бях настанил страшно удобно пред монитора, попаднах на Blog.bg.

    Страшен сайт ви казвам! Направо супер!

    Ужасно ми хареса!

     Такива едни страхотни неща намерих зе четене, направо ужас ви казвам.

 Всеки за всичко пише. Страшно много хора пишат и страхотното е, че можеш  да ги коментираш анонимно, което си е направо супер!

    На мен, например, адски ми харесват постингите за туризъм. Страшно готини неща намирам. Има блогъри, които са ужасно добри и като фотографи  и като писатели. Последния път се загледах в един страшен пътепис. Ужасно ми харесаха снимките като качество. Направо страхотна фотографска работа! Страшно ми хареса и текстът – а бе, жестоко!  Страшно добре го беше написал.

 Не се сдържах и му оставих коментар под постинга:

   “Страшен си! Жесток, направо супер!”

 Ужасно се радвам и когато попадна на страхотно добра поезия. Прави ми страшно впечатление, че адски вълнуващи са стиховете от поетесите. Направо са супер! Адски добри са в еротичната поезия.   

   Страшно удобно се сърфира из Blog.bg  и ужасно се радвам като открия страхотен материал за четене. А те са, както ви казах, страшно много.

   Направо, жестоко!

   Нали?



Тагове:   шеги,   пародии,


Гласувай:
5



1. анонимен - Прав си!
24.06.2012 22:16
Кого се замислиш, журналистите са хора който трябва да пишат правилно и грамотно да използват хубавия език, който имаме. Езика ни е прекрасен, но е на изчезване не само езика но и ние (като всички хора се чудят как да имигрират от станата си и само обвиняват другите за състоянието в което се намират ако останат в страната си и направят нещо за да се подобри дори и малко и ако има повече такива хора ще се оправим.Като отидат в друга държава да не им е по добре далеч от близките и живеят като кучета.) . Чудя се дали ще останат истински БЪЛГАРИ в тази държава.С тези думи, които са използвани като : "страшно" , "супер" , "адски". Езика ни изчезва. Не съм ли права?
цитирай
2. anwel - Ох, права сте и то как!!!
25.06.2012 22:17
Такова безогледно замърсяване с чуждици и жаргони, че да се чуди човек, колко много е "жилав" бългаският език, та все още го има. И ще го има, наистина, защото има и българи, които го съхраняват в речта си и писането си. За сега ни остава само възмущението от продължаващото "жаргонизиране" вследствие на бедния речников запас от думи на хората на изкуството и книгата... "Ужасно страшно, нали?" Е, казано друго яче, изключително неприятна ситуация!
цитирай
3. ishchel - Здравейте,
10.07.2012 02:10
Страшно ми хареса постинга ви, направо е страхотен:)
Само за еротичната поезия си е супер литературна измислица - защо ли не съм срещала такава, особено от поетеси?...:)
Супер поздрави!
цитирай
4. anwel - За благодарност за коментара Ви, ето "превода: му :-)))
10.07.2012 13:30
ishchel написа:
Страшно ми хареса постинга ви, направо е страхотен:)
Само за еротичната поезия си е супер литературна измислица - защо ли не съм срещала такава, особено от поетеси?...:)
Супер поздрави!

"Изключително много ми хареса постинга ви, направо е чудесен :) само за еротичната поезия си е огромна литературна измислица - защо ли не съм срещала такава, особенно от поетеси?... :)
Горещи поздрави!"

А сега, по-сериозно за поетесите пишещи еротична поезия - невероятни неща съм чел!!! Силно въздействащи, по-точно, възбуждащи, така както само една чувствена жена може да го изживее и затова стиховете им са... хайде да не влизам в подробности! По-добре е да се четат...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anwel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 179629
Постинги: 66
Коментари: 180
Гласове: 246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930